April 28, 2012

Hver tanke en sirklende hyene.
Hver følelse et bitt.
Tårer renner som blod.
Fra et hode som ikke lenger er mitt.

4 Responses to “”

  1. mellombels Says:

    Nå må du skrive noe mer snart, kis. Det diktet her er veldig fint, forresten.

    • Renardi Says:

      Jeg satt faktisk og skrev på noe for to dager siden, men så kom Adrian hjem, så det ble med et draft. Dessuten tror jeg at jeg må emigrere. Det blir for personlig. Jeg ekke no Knausgård.

      Så fint at du likte det, jeg er faktisk fornøyd sjæl for en gangs skyld, men lurer på om jeg i det hele tatt har riktig mengde stavelser. Jeg må bli flinkere til å dikte på meter.

      • mellombels Says:

        Drit i meter. Er det fint så er det fint. At du emigrerer er kjipt for meg som ikke får lese mer fine dikt og tekster, men bra for deg hvis du synes det er rett ting å gjøre.

  2. mellombels Says:

    Bitteliten (egentlig kjempestor) utfordring, forresten: skriv et gladdikt som er like fint! (jeg er veldig fan av det enkle men søte (og litt vulgære) kjærlighet på pinne-diktet ditt, så du har jo egentlig klart det, men du mener jo selv det er for etellerannet)


Leave a Reply

